wtorek, 29 października 2013

Hei ♥

Daaaaawno mnie tu nie było. Wiem.. pisałam, że wezmę się za bloga itp. ale jakoś przez pewien czas znów zabrakło mi motywacji ;/  Jednak tu wróciłam. zaczęłam od zmiany wyglądu, co pewnie widać. ;) Chcę prowadzić tego bloga tak na 100% ale jakoś mi to nie idzie. xd TYM RAZEM, POSTARAM SIĘ! ;D
A tak odnośnie dnia dzisiejszego..
Wtorek to najgorszy dzień tygodnia! Historia, matma, biologia, angielski, geografia i wos. SUUPER -,-
Ale za to dziś było śmiesznie na geografii i wosie.. KInga sie POSIKAŁA ze śmiechu.. z tego się śmiałam najbardziej. xd Tyle o szkole.  Będę musiała dziś iść na różanieec. Idę do bierzmowania i musze być na 15, narazie byłam na 14.. dziś pójdę i mam już spokój. Potem będę musiała się wziąć za zadanie z polskiego.
wrr. =,= jest okropne.. nie wiem jak ja je napisze xd Mamy sobie wyobrazić że wstąpiliśmy do Drużyny Pierścienia i bierzemy udział w jakiej misji. Macie jakieś pomysły? RATUNKU!
Dajcie pomysły na fajne posty tematyczne, żebym was nie zanudziła ;) Papa.

1 komentarz:

  1. zbliża sie wszystkich swietych wiec mozesz cos o tym swiecie napisac, mozesz napisac typy chlopakow lub dziewczyn ktorzy cie denerwuja i dlaczego, cos na temat mody, gdzie kupujesz ciuchy, w czym lubisz chodzic, mozesz zrobic jakies OOTD, mozesz napisac cos o muzyce, czego słuchasz i wgl, o przyjazni. mam nadzieje ze pomoglam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))