poniedziałek, 7 stycznia 2013

Dzień dobry, dobry wieczór !;)

Witam !
Wiem, wiem miał być post z tymi postanowieniami, ale nie zdążyłaam. Jakoś tak wyszło.;d dziś cały dzień leniuchuję !
Jutro moja klasa znowu jedzie na lodowisko, bo poprzednim razem mieli stłuczkę. Ja już byłam na lodowisku z trzecimi klasami. Jutro zostaję w szkole razem z Olcią ;)) Fajnie będzię ! praktycznie nie będzie lekcji ! Mmmm.  tylko będziemy się obijały. Nie ma na jutro lekcji i cały dzień się szwendam .;d A jak tam u waas?  Robiłam dzisiaj z siostrą muffiny, a w zaszadzie to siostra robiła, ja tylko dozowałam budyń ;]]. Jutro pewnie się pojawią zdjęcia. A co do tego jak wyszły to hm.. Trosze nie urosły.;d Troszkę.. Dokładnie jeszcze nie wiadomo czyja to winaa.;]
W środę jadę z mamą do galerii. i chyba znowu mnie nie będzie na lekcjach. Powtarzam, chyba. nie jestem pewna na 100% czy mnie weźmie;)) Aaa. Przypomniało mi się. Chcę zrobić kilka postów ematyczny. Chyba wiecie o co chodzi, niee? Jeśli macie jakieś fajne pomysły to proszę piszcie:**
To tyle na dziś PAPA RYBCIE :**
zapraszam do komentowania i obserwowania !:*♥




kurde zapomniałabym jeszcze o jednym.
jeśli chcecie mnie zobaczyć na facebook'u  >>KLIK<<  wystarczy kliknąć;)
jeżeli chcielibyście mnie o coś zapytać  >>KLIK<<
no i to by było na tyle



Paulincia (kuzynka) ;3
boskie dziecko <33

 

3 komentarze:

  1. hej :) dziękuje za wejście na mojego bloga twój również jest świetny , ale na początku się pogubiłam i nie wiedziałam gdzie mam zostawić komentarz :D Ja również obserwuje i zapraszam ponownie Cim :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o też chce takie luzy w szkkole:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och uwierz, że my luzu w szkole nie mamy. Są wyjątki, np. takie jak wtedy, że cały rocznik pojechał na lodowisko .;DD

      Usuń

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))