niedziela, 6 stycznia 2013

hejoł;3

                                                                  Dzień dobry kochani ! ;))
jak tam wam dzień leci? mi jakoś faajnie. od samego rana śpiewam i wgl. Jakoś tak się fajnie czuję.
Chociaż jak pomyślę o tym, że jutro poniedziałek, że będę musiała wstać o 6.00, to już nie jest tak kolorowo. Narazie jest zawalenie sprawdzianów, kartkówek, powtórek itp. Ferie mam dopiero w lutym. Dopiero wtedy mogę liczyć na dłuższe spanie, brak nauki i odpoczynek.
         Wczoraj była zbiórka na straży, ale niestety nie mogłam pójsć, ( bo jak wiecie mamy teraz tylko jedno auto,  tata był na jakimś zebraniu i mama mnie nie mogła zawiesć ;(  )
Już pod koniec stycznia mamy mieć odznaki .Rok temu było pasowanie i ślubowanie, dostaliśmy legitymacje itp. a teraz w rocznicę dostaniemy odznakii.
                                                                                              <3

                      Już sześć dni nowego roku zleciało, macie jakieś postanowienia noworoczne ? Ja sądzę, że chyba zacznę mieć .;D Jak sądzicie, nie jest jescze za późno ?;D Wydaje mi się, że jeszcze się zmieściłam w czasie. Pomyślałam , że może jutro zrobię post z moimi postanowieniami noworocznymi. Oczywiście mogłabym napisać ten post dzisiaj, ale jeszcze nie do konca wiem, jakie chce mieć postanowienia noworoczne. ;)  Dziś niedziela, może przyjedzie do mnie Paulina, bo od sylwestra zostały u mnie jej rzeczy..  Nie lubię niedziel. Nie wiem jak u was, ale ja muszę iść do kościoła, uczyć sie. U mnie w domu w niedzielę jest zawsze cisza, mama z tatą leżą, oglądają film, albo śpią, siostry tam samo, każda siedzi u siebie, a ja nienawidzę takiego czegoś, ja lubię jak w domu jest głośno, jasno, wesoło itd.. niedziele sa dziwne, panuje taka głupia atmosfera. ;/

SPADAM PAPA RYBCIE :*
zapraszam do komentowanie i obserwowania. ;))




zdjęcia, "każde z innej parafi", ale nie mam już co dodawać ;p



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))