wtorek, 1 stycznia 2013

joł.;33

No hei ♥ no już po sylwestrze, i już do szkoły. nawet się cieszę, bo spotkam te wszystkie mordki, dzięki, którym cały czas mam na twarzy  zaciesz <3 Jedyne co mnie martwi to wstawanie. Nie wyobrażam sobie jutrzejszego poranku. No ale jakoś to przeżyję !;D Mam zdjęcia z sylwestra;p A co do sylwestra to, było nawet ok. Po północy, zaczęliśmy oglądać film " Egzorcyzmy Emily Rose" boski film. <33 Paulina usnęła.;d a ja sb śmiałam z wujków, itp.;D  zdjęciaa :
                                     nie ma to jak pić piccolo
xd
  ja ===>

kurde, wiem, że okropne zdjęcie, ale chciałam wam pokazać jak się bawiliśmy xdd

 moje spodnie <33
 hahah. Paulinaa;d
z serii : tworcze zdjęcia xd


 hahah;D

Julciaa !;)



















Ps. nie chcę się rozpisywać !;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))