poniedziałek, 21 stycznia 2013

kocham was. !

Heej ;)
                     Już wyjaśniam tytuł posta. Otóż dzisiejszy post chciałabym poświęcić moim przyjaciółkom.. 

Stwierdziłam, że jeżeli znacie mnie już dość dobrze, powinniście poznać osoby, które są dla mnie baardzo ważne.;) Może dla wielu to nie jest interesujący, ciekawy post, ale ja odczuwałam taką potrzebę napisania o nich.;*
Więc zaczynamy. Idę za kolejnością zdjęć, a nie za tym którą najbardziej lubię, żeby nie było;p
 Jedna z moich najlepszych przyjaciółek to OLCIA ! :*
                                                                                                                                                                                            Ola jest osobą bardzo dla mnie ważną. Jest człowiekiem wiecznie uśmiechniętym. W 100 % jej ufam. Wiem, że może to śmieszne, ale przypomina mi  myszkę.. ;d Często się tak do niej zwracam.;p Kocham ją :*

JUSTYSIA ! :*
 Hmm. Justynka jest osobą, z którą zawsze mogę szczerze porozmawiać, z którą wiem, że zawsze mogę poprzynudzać, lubimy sobie czasami razem pozamulać. To wszystko, jednak nie zmienia faktu, że jest mega zakręconą i śmieszną osóbką :* Jest bardzo ważna !  Kocham ją !:*

IZIA :*
 Izunia.. KOCHAM jej śmiech ! Zawsze poprawi humorek. Jej również ufam w 100 %. Zawsze mogę z nią porozmawiać.. Jak każda z moich przyjaciółek jest zwariowana i zakręcona.. No i jak każda, odgrwa w moim zyciu dużą rolę. kocham ją :*


Oczywiście nie mogę zapomnieć o mojej kuzynce, która rówież jest moją przyjaciółką.
>>JEJ BLOG<<
Paulinka ! :* Ale ją już znacie ;)

 Wiem, że przy każdej z nich napisałam prawie to samo, ale  po prostu wszystkie  odgrywają w moim zyciu niewyobrażalną rolę. Każda jest inna na swój sposób, ale wszystkie baaaardzo kocham. Nie wyobrażam sobie życia bez tych osóbek. Dzięki nim mam ochotę, dalej stąpać po tym świecie. Pomagają mi się zmierzyć z codziennymi sprawami. Mogę się do nich zwrócić z jakimkolwiek problemem, zawsze wysłuchają , zawsze pomogą. One sprawiają, że chce mi się chodzić do szkoły ! I według mnie to jest właśnie prawdziwa przyjaźń. Nie wyobrażam sobie świata bez nich. Choć przyjaźnimy się którki czas, bo od początku gimnazjum, to mam wrażenie, że znamy się całe życie.  Cieszę się, że was poznałam. Dziękuję, że jesteście ! :* 
 I pewnie będzie wam w to trudno uwierzyć, ale w podstawówce, mówiąc grzecznie.. Nienawidziłyśmy się ! ;D
 Na szczęscie teraz wszstko się zmieniło.;d  To 1,5 roku było dla mnie najwspanielszym czasem w życiu !!
Nasze wspólne zdjęcia.;)


 




  

 




4 komentarze:

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))