czwartek, 3 stycznia 2013

Hei ♥

Cześć, cześć;))
No i zaczeło się. Znowu szkoła, znowu nauka.  Teraz wieczorem nie mogę zasnąć, dlatego, że przyzwyczaiłam się chodzić spać po północy. No i z tego powodu, mam trudności ze wstawaniem. Nie mogę się zwlec z łózka..;d
Jeżeli chodzi o szkołe było ok.;]
zaczyna się wystawianie proponowanych ocen, zaczyna się nauka. MASAKRA!. Dziś też nie mam zbyt wiele czasy, bo mam kartkówkę z polskiego i angielskiego. I oczywiście chemia !! Nie musi być sprawdziany, lub kart. żeby wszyscy się bali przed lekcją. Nasza pani od chemi jest okropnaa !!
Sorki, że dziś tak krótko, ale muszę się iść uczyć niestety;|| obiecuję, że wkońcu się wezmę za tego blogaa ! :))
PAPA :**stare zdjęcie, ale nie miałam co dodać ;pp

1 komentarz:

  1. cudny to zdanie czy cytat z nagłówka;)
    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))