środa, 16 stycznia 2013

Hi ;)

Cześć kochani !:)
Dzisiejszy dzień, był podobny do wczorajszego. Nic speclajnego się nie działo. Znów wylądowałam w zaspie za nic! Chciałam się zemścić za wczoraj, ale niestety niezdążyłam. Trafiłam w śnieg, zanim zaraz po wyjściu ze szkoły. No, ale co taam! Od czego jest zima? ;D Jedyne co mi w tym wszystkim pzreszkadza, to ten "dziwny" smak śniegu. xd yhym. Tak mnie natarł pewien kolega, że śnieg miałam w buzi! FUU!!
Z racji tego, że dziś miała odbyć się pierwsza lekcja hip-hop'u (tańca oczywiście) planowałam się wcześniej za naukę, żeby na 18 być wyrobioną. Okazało się, że, z niewiadomych mi przyczy, zajęcia się nie odbędą .;/ szkoda troszkę.. Kto wie, może hip hop stanie się moją pasją! nic ie wiadomo ;)
Dziś mieliśmy pisac sprawdzian z "MAłego Księcia" . Jednak pani nie było ! Zapewne napiszemy w piątek. Fajnie. Przynajmniej będę miała czas na jakieś powtórzenie. Przeczytałam tę książkę ponad miesiąc temu i muszę sobie powtórzyć. Mam nadzieję, że mi dobrze pójdzie spr.
Ech..;/ Dziś miałam zdawać z fizykii na 4, bo z ostatniej kartkowki dostałam 1. Jak mnie zapytała to mi się wszystko pomieszało.. Pani zapytała mnie o energię wewnętrzną ciała, a ja zaczęłam mówić regułkę na temperaturę, albo ciepła, już sama nie pamiętam. To chyba tak ze stresu. I pewnie na półrocze wpisze mi +3. Trudno.
Nie wiem czy u Was tak jest, ale u mnie nauczyciele myślą, że jak wstawią uczniowi słabszą ocenę np. +4 zamiast 5, to będzie miał motywację do nauki w przyszłym półroczu. Mnie to jakoś bardziej zniechęca, niż motywuje. Ja mam taką sytuację np. z bilogią. Teraz mam wrażenie, że ta nauka była nadarmo. Ja mam się uczyć całe półrocze, żeby mieć taką samą ocenę co chłopak, który ściąga na każdym kroku, a do tego najlepsza ocena jaką dostał ze sprawdzianu to 4?! Dla mnie to jest po prostu śmieszne. Ja z testów bardzo  często miałam maximum punktów, albo traciłam 2 czy 1pkt. Z odpowiedzi zawsze 5. Racje mam tez kilka 4, chyba każdemu moga się zdarzyć dwie troszkę gorsze oceny.  Ja dziękuję za taką sprawiedliwość.
MASAKRA.

__________________________________♥__________________________________

heeh. wiem że już troszkę późno na takie zdjęcia, ale podobają mi się.
Sylwester z Paulinką ;)


7 komentarzy:

  1. hahaha, jej super<3 tylko zdjecia za duze. ale fajne, kolorowe i pozytywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahhaa ;D nawet ''sempertyny'' widać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstała nowa ocenialnia blogów Odrobina krytyki. Od dzisiaj możecie zgłaszać swoje blogi do oceny! Poszukuję, również oceniających, którzy chcieliby oceniać opowiadania lub inne blogi. Więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haha super zdjęcia :D
    + podoba mi się tło


    zapraszam do mnie, obserwujemy?
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pozytywne zdjęcia ;) lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności ! :) Obserwuję i liczę na to samo :))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))