niedziela, 30 grudnia 2012

Heei ♥

no tak wiec cześć !;d
znowu dawno nie pisałam, ale brakuje czasu. Od 27 grudnia chodzimy po kolędzie ze scholi. Jeest bosko. W drugi dzień poszliśmy na pizze. Kurde tak sie uśmiałam, że masakra. Przy stoliku było nas 7.. Justyna, Oliwia, Kinga, Dźwięgowa, Iza, ja no i Gabrysia. Ekipa, prawie ideanla. Prawie.. gdyby nie dźwięgowa byłoby idealnie !. ale przynajmniej miałyśmy się z czego śmiać z Oliwią.;d
duuużo, nowych tekstów xd
masakra. te wieczory z dałnami :*
Dziś niedziela, nie chodzimy, i mam troszeczkę czasu na bloga. Zaraz jadę do kościoła, jak wrócę zamierzam zrobić coś z tym blogiem. Cały czas zmieniam wygląd i cały czas coś mi nie pasuje. Nie mogę po prostu stworzyć czegoś co naprawdę będzie mi się podobało. Postaram się to zmienić. ;)) nie wiem co by tu wam jeszcze napisać..  Sylwester. Hmm. Miała przyjechać do mnie Paulina, na gg napisała mi, że spoko, ale później  napisała na blogu, że nie. już sama nie wiem, jak to będzie. Chyba znowu spędzę sylwestra sama !! Kurde. Może zdąże jeszcze coś wymyśleć, ale nie pokładam w tym zbyt wielkich nadziei..
______________________________________________________
a tu kilka moich zdjęć ;))
  ze wczoraaj ;d! ^
z kolędy. Z Oliwką ;*







a tu takie przed koledą ..;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))