niedziela, 4 listopada 2012

; ))

Cześć i czołeem ! Dzisiejszy dzień był nawet, nawet ;DHmm . Dziś w kościele było długo bo było sprowadzenie relikwi i wgl xdd . barka chyba wyszła xdd <lol837453945763> . Ppo powrocie z kościoła, jak zwykle zjadłam obiad i zaczęłam pracować nad konturówką . Potem padła propozycja żebyśmy razem z rodzicali jechali do kina . Jednak zadzwoniła do taty babcia i nas zaprosiła. Rodzice oczywiście woleli jechać do babci i z kina nici .. ;| No i pojechaliśmy do babci .. Nie było źle. Jak zwykle zjechało się pół rodziny . Była nawet ciocia Danusia z Martą. Tak więc nie nudziło mi się ;)) Wracając oczywiście wstąpiliśmy do sklepu, bo jakżeby inaczej z moim tatą .. ;d kupilismy jak zwykle ciastka i jakieś tam pierdoły. Ja oczywiście zakupiłam kisiel frugo, który zaraz zamierzam wpieprzyć  . :DD miałam nadzieję, że wpadnie do nas Paulina, ale niestety nie przyjechali :(( Za to odwiedziła mnie dzidzia .. znaczy Natalia Miłaszewicz z rodzicami i jakże nieznośną siostrą Elizą -,- , pomimo obecności Elizy było nawet faajnie . ;]] Kaśka z Dackiem pojechali po pizze, którą potem wszyscy zdjedliśmy . No i zleciał długi weekend . I jutro czas do szkoły . MASAKRA ! ale przynajmniej zobaczę się z Pauliną ♥ . kończę już . paa :*    do jutra .;))    
WPADNIJCIE : http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. oj kotenieńkuu ♥ też miałam nadzieję że wpadniemy no ale.. ;/ nietety . całe szczęście że jutro sie zobaczymy i pogadamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, obserwujemy? :)
    http://somewhataboutmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))