piątek, 9 listopada 2012


 
joł, joł . dzisiejsza akademia na szczęście wypaliła, nie przewróciłam się na scenie i dobrze wszystko powiedziałam .;p mówiłam, ze może pokażę waam jak wyglądałam więc oto zdjęcia z dzisiaj: 

 no i no i jak wam się podobaa?:)

usłyszłam wiele miłych komentarzy przez co czułam sie fajnie. ;))









Jeaa piątek . ♥ ! nareszcie tak wyczekiwany chyba przez nas wszytskich weekend . Zdecydowanie musze odpocząć, jest masa kartkówek, sprawdzianów, zadań. Dzisiaj jeszcze z techniki zrobiła nam kartkówkę. Nic nie napisałam ;| no ale nie bedę wam przynudzać o szkolee.. Stwierdziłam dzisiaj, że chyba czas zmienić coś w swoim życiu. Moje życie jest monotonne. Chciałabym poznać kogoś nowego, nie wiem przeżyć jakąś historię miłosna czy coś. Cokolwiek, bo jak narazie to sama monotonia, szkoła, szkoła, szkoła z nikim się nie spotykam no może czasami ale to sporadycznie.. Muszę coś smienić w swoim życiu ! no i oczywiście się postaram ;DD

7 komentarzy:

  1. hej ;ddd również masz bardzo fajnego bloga, no i nareszcie piątek ;pp
    w komentarzu napisałaś ze obserwujesz jednak nie zrobiłaś tego ;p
    czekam z niecierpliwością, a jak tylko zaoobserwujesz ja tez to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://secretsareeverywherebb.blogspot.com/

      jakby co podaję linka, bo mam parę blogów, ale obecnie prowadzę tylko tego ;dd

      Usuń
  2. ładny zestaw ^^
    u mnie też ostatnio prawie ciągle tylko dom, szkoła, nauka, nauka, nauka... ah chciałabym już wakacje i te wakacyjne przygody :D
    aa, zostałaś u mnie nominowana do Liebster Blog. Jeżeli masz ochotę wziąć udział w zabawie to zapraszam:
    http://magdaablog.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do "Liebster Award" . Jeżeli chcesz wziąć udział zapraszam do mnie http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, będę tu wpadać częściej :)

    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))