poniedziałek, 5 listopada 2012

cześć .. Jest masakrycznie .  Poniedziałek a mi już się nie chce .. pocieszam się tym, że w środę jedziemy do kina, nieważne , że na bitwę pod Wiedniem, ważne, że nie ma lekcji .. <jea> Hmm . Dziś w szkole w sumie nic ciekawego nie było. Znowu próba i wgll. jak zwykle złościłam się na "pewną koleżankę" nie chce ujawniać nazwiska .. Nazwijmy ją blondii . ;D jest na prawdę tępa. MYślała, że witraże pisze się przez rz, albo także przez rz, więc..  Ale ogólnie w szkole było nawet. Wróciłam do domu to oczywiście pierwsze co KOMP ! ale zaraz tata wrócił i wymyślił sobie, że najpierw nauka, później komputer, i dopuki mu nie pokaże zeszytów, nie ma kompa. Na szczęście teraz go nie ma w domu ;)) zaczęłam z siostrą oglądać jakiś film, który oczwiście ona wybierała, nie skończyłyśmy jednak bo był denny . ;D hmm. Co tu więcej napisać, chyba już tyle .. ;D za 3 tyg. prawdopodobnie przyjeżdża do mnie Paulina na weekend . Alę się ciesze, może wtedy założywmy wspólnego blooga ;D To już chyba na tylee . Kończę Pa ♥ :*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))