poniedziałek, 26 listopada 2012

CZEŚĆ RYBCIE :**

 taak więc heej. Nie pisałam w sobote i niedziele, ale już się tłumaczę dlaczego ;))
rano w sobotę trochę się ogarnęłam poleniuchowałam a  tu już 14:00. Musiałam się potem zebrać na straaż, na 16.. wróciłam koło 18 zjadłam coś połaziłam po domu .. i oczywiście ogladałam Kevina. Nie lubię oglądać filmu dwa lub kilka razy, ale w przypaku Kewvina jest inaczej, nigdy mi się nie znudzi, oczywiście ogladając opychałam się kaloriaami.rodziców nie było w domu, imrezowali się ;DD
 No i tak mi mniej więcej minęła sobota. Niedziela podobnie mieliśmy jechać na 11 do koscioła ale tata musiał odebrać mamę z pracy bo miała kaca po tej imrezie, ale śmiałyśmy z siostrami. Zjadłyśmy obiad pojechaliśmy do kościoła na 16:00 . Miałam się spotkać z Pauliną i iść na pizze ale taka powiedział, że nie da mi kasy, bo niecały tydzień temu dostałam kieszonkowei mogłam sobie tak rozplanować, żeby starczyło mi na wszystko, i że i tak sporo dostaje jak za moje lenistwo, pyskowanie i oceny, ale sie wkurzyłam, no ale spoko. Pojechaliśmy do babci, tam oczywiście Paulina szalała i przyniosła wszystkim pampersy i kazała zakładać na głowe.. To dziecko mnie rozwala ..;D
Paulinka z pampersem na głowie, musiałam jej zrobić zdjęciee.;DD
W niedzielę moja siostra miała urodziny, przyjechał do nieej chłopak spał nawet u nas, do późna znowu obżeraliśmy się putymi kaloriami, jak tak dalej pójdzie to ja nie wiem ile będę ważyła xdd




hmmm. Co do dzisieaj too.. było tak nawet naweet. Na pierwszej matmie ja Filip, Stasiek i Marcin mieliśmy próbę do jutrzejszego występu, więc luzik, na drugiej było troche gorzej, ale szybko zleciało ;))
reszta lekcji minęła spokojnie i pod kontrolą.. ;DD Zdjęcie poniżej to zdjęcie Staszka z religi, który jest ubrany jak to on powiedział w "koc" weroniki xdd Nie mogłam się powstrzymać od wstawienia tego zdjęcia, miałam wstawić też Filipka, ale kazał mi natychmiast usunąć jego zdjecie  to usunęłam :(( 
Too chyba tyle już na dzisiej.. Zycznie powodzenia przed jutrzejszym występem, może porobię jakieś zdjęcia to wam  tu wrzucę.. PAPA :*:*:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))