czwartek, 8 listopada 2012

Hej ..

Strasznie źle się czuję :(  jakoś chce mi się wymiotować, dreszcze i wgl. A przecież jutro akademia, nie może  mnie zabraknąć. Tak się zastanawiam co du Wam napisać. Tak w zasadzie to dziś nic się nie działo. Cały dzień zmułaa, głowa bolii . Ksiądz mi kazał śpiewać psalm w kościele, chyba mu się jebło coś ... No ale cóż. Powiedział, że mi nie da spokoju . ;pp  Trochę się stresuję przed jutrzejszą akademią. Może potem zrobię zdjęcia mojego stroju i wam pokażę ;p Nie wiem o czym jeszcze pisać . Cały dzień przeleżałam . Nic się nie chce a nauki od zawalenia. Zaraz się biorę za zadanie z polskiego . Mamy wcielić się w rolę osoby, która jest odtrącana przez innych (np. jest gruba, albo niewidoma itp.) opisać jej problem i co odczuwa , masakra . __ . Może macie jakieś pomysłyy ? ;3

3 komentarze:

  1. Czemu masakra? Fajne zadanie. Czegoś się można od niego nauczyć , wcielając się w taka osobę.
    Powodzenia na akademii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiąc masakra bardziej miałam na myśli brak czasu i pomysłu (ale na szczęście szybko wymyśliłam) ;)bo w to że można się czegoś nauczyć nie wątpię .;)
      i dziękuję . ; ))

      Usuń
  2. nawet ciekawe takie zadanie, nie to co 2 rozprawki które na mnie czekają :c
    oczywiście również obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))