środa, 14 listopada 2012

cześć i czołem ! ;DD

noo dzisiaj nie było źle, wręcz było fajniee.;))
na szczęście nie pisaliśmy konturówki <jeaa> Bardzo się cieszę, bo bym nie wyrobiła z nauką. Miał być dziś sprawdzian z bilogii, ale jest jutroo i mam nadzieję, że wpadnie kolenja piąteczka ;)) Biologia nie idzie mi najgorzej, 5, 4 ale za to chemia to masakra ;|| moje oceny z chemi to: 2, 1, 1 muszę to jakoś poprawić..
hahaha. dostałam rolę w kolejnym przedstawieniu. znowu będę recytować. to będzie coś o złotych godaach xd . miało być dziś losowanie na mikołajki ale oczywiście nie wszyscy przynieśli deklaracje <wrr>  Byłam  dziś u Kingi i kończyłyśmy plakat, który robimy po raz 3 . ale w końcu go zrobiłyśmy !! wróciłam do domu koło 18 troche poodrabiałam zadan i weszłam na blogaska ;D
zauważyłam, że poziom zainteresowania moim blogiem spada, nie wiem kompletnie co zrobić , aby was zaciekawić, muszę coś wykombinować, reklamować się, zmienić image, ale nie mam czasuu,  jest po prostu masa nauki, sprawdzian za sprawdzianem już powoli nie wyrabiam  a chciałabym w tym roku podgonić średnią .. :( to chyba tyle na dzsiaj . Zapraszam do obserwoania i komentowania. buziaczkii :* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))