poniedziałek, 17 grudnia 2012

coraz bliżej święta..;33

Cześć kochanii !. Chyba wamnie pisałam ale we wtorek moja klasa, a tak włąściwie cały rocznik jedzie na lodowisko. Ja oczywiście przez moją własną głpotę nie jadę -.-  Pewnie mnie wyśmiejecie, ale nie zdążyłam się zapisac. Ale dziś moja cdowna Justynka zaproponowała mi żebym jecha z nią i trzecimi klasami w środe. Nie chciałam się na początku zgodzić, bo jakoś nie przepadam za lodowiskiem. Powiedziałam o tym mamie i powiedziała mi żebym jechała. Stwierdziłam, że czemu nie. Może akurat w tę środę polubie lodowiskoo. Wydaje mi się, że nie lubię lodowiska, dlatego, że nie specjalnie umiem jeździć i byłam tylko raz w życiu na lodowisku. Miejmy nadzieję, że się rozkręcę w środę. Z  racji tego, że moja klasa jedzie nie mam nauki. Musze jednak jutro wstać o 4 bo znowu do lekarza jade, i nie bedzie mnie na pierwszych lekcjach. Potem pewnie pójdziemy na hale bo są zawody w kosza dziewczyn i wiernie będę kibicować.. <33 Właśnie z powodu zawodów Justyna nie jedzie we wtorek. Zbliżają się świętaa, strasznie się cieszę ! Uwielbiam święta, nie tylko ze względu na prezenty pod  choinką. Kocham swięta również za tą atmosferę, ten klimat. w Piątek jest wigilia szkolna. Uwielbiam wigilę szkolną. Zaraz po niej jadę do Pauliny. Następnie idę do księdza ubierac mu choinkę ;3 Piąteczek zapowiada się cudownie, mimo tego końca świata, w który osobiście nie wierzę..;D A do piatku juz bliziutko. Justro szybko zleci, zawody, lekarz, etc. środa lodowisko, więc tez szybciutko pójdzie. Czwartek jaaakoś wytrzymam. w moim pokoju generalne porządki na święta zrobione, więc luziik. Caaały tydzien bedzie świetny. Dziś może jeszcze do mnie Paulina przyjedzie. Także dzisiejszy dzień też fajny. ;]
a tu takie świąteczne zdjatko . <3




Wiecie co? Tak sobie wczoraj i dzisiaj myślałam, że chyba zacznę być odważna. Przestanę  się na kazdym kroku wstydzić, stresować. Zapisze się na jakieś zajęcia. Np. na kółko teatralne. Na ostatnim przedstwieniu widziałam, ze  występują osoby, które według mnie sa gorsze ode mnie. Ja się nie zapisuję, bo się po prostu wstydzę.  Podobnie jest ze śpiewem. Dużo osób mnie namawia, żebym chodziła, ale ja się WSTYDZĘ ! A naprawdę chcialabym śpiewać i uwielbiam to.. Boję się, że wyjdę na kompletna idiotkę. Tak sobie myślałam, żeby kiedyś się nagrać i wam tutaj wstawić nagranie, a wy mnie ocenicie. Jak mnie ktoś nie zna to mu bedzie łatwiej mnie ocenić. To będzie czysta ocena, bez wzgledu jakie nas łączą relacje (bo nas wgl. nie będą łączyły) i o taką ocenę mi chodzii. To jak pomożeciee ? Jak cos to piszcie w kom..  To chyba tyle na dziś. Mam nadzieje, że się podobało ! zapraszam częściej !! PAPA :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))