wtorek, 11 grudnia 2012

czesć kociaki :*

miał byś wpis o nowej bluzie, więc jest ..;) tak więc w sobotę kupiłam bluzę za jedyne 63 zł.;) mi się podoba. 











U góry ma kaptur ze stójką.. kaptur jest z takiego "misia" kochanaa i ciepła :D

====>

  Na wierzchu ma małpkę, która trzyma banany z cekinów i na szyi ma kokardkę z wiszącą gwiazdką ;3















całość wygląda mniej więcej taak =====>                                                                                                                   mi się podobaa;)) a wam? Jest ciepła mi milusia. Jest typem szerokich bluz, którę lubię. Piszcie jak wam się podoba;))



_______________________________________________________
Teraz może troszeczkę o dzisiejszm dniuu. hmm. nie było tragedii, ale też szału niema, dupy nie urywa. Lekcje zleciały szybko i w porządku. Wczoraj wieczorem zmarł nasz wójt, a zarazem najbliższy wujek mojej przyjaciółki. Szkoda mi jej :( I na pewno będę na pogrzebie. Hmm. dzisiaj nie było jakichś straszych lekcji, z wyjątkiem matmy no ale jakoś poszło. Sprawdzian był;// Hhahaha dziś przed wf jexdziłam u chłopaków "na barana" ahha .;D boskoo było. Co by tu jeszcze napisać. Chyba to już tyle muszę znowu zakuwać na chemię i fizykę ;||  ale już za niedługo świąta i wolnee !! <jupiii> muszę już spadać papa bo tata krzyczy. Do jutraa :*:*
Aaa. miałam wstawić swoje zdjecia, ale zapomniałam pendriva. ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))