środa, 26 grudnia 2012

i po wigilii ..

Heei ♥ Tu znowu ja. Nie wiem czy tylko mi, ale strasznie szybko zleciała ta wigilia.. Jest już drugi dzień świąt. strasznie szybko ten czas leci.. Wigilia była ok. Nie mogę powiedzieć, że była świetna boska itp. bo przyjechał wujek(brat mamy). Może wielu z Was powie, że to nic takiego, że przyjechał wujek, że nawet byście się cieszyli. Ale to nie jest NORMALNY wujek. On jest zwykłym pijakiem. Miał żonę, dziecko, no i się rozwiódł. Jeszcze jak był z ciocią to jakoś czasami był trzeźwy, w miare normalny. 2 lata temu się z nią rozstał i od tamtego czasu ja go trzeźwego nie widziałam. Zawsze musi jakąś awanture zrobić i wgl. Wszystko co ma to przepije, a babcia mu jeszcze długi płaci, mówiąc, że nie ma na lekarstwa. MASAKRA jest z tą moją rodziną ! -,-
No ale nie przynudzajmy o tych patologiach (o wujku i o babci)
Po wigili oczywiście pojechaliśmy tak jakby na "druga wigilię" do babci (mamy mojego taty). Uwielbiam tą rodzinę.. <3 śpiewaliśmy kolędy. Były trzy gitary, djembe, tamburyno i boskie głosy wujków i mojego taty.. W Boże Narodzenie przyjechała do mnie Paulina z Kubą ( osoby które uważam, za narnolmajniesze w rodzinie ze strony mamy, lubie ich, a Pulinę wręcz kocham ♥ ).;pp chodziliśmy po kolędzie. Uzbieraliśmy 207 zł. w jeden krótki wieczór. Dziś też zamieżamy pójść, tylko w ich stronie. Zapewne będzie super.;))
To juch chyba tyle na dzisiaj . PAPA :** Do poteem !!




 zdjęcia z wigilii ;))
  i moja idiotyczna mina .. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))