poniedziałek, 10 grudnia 2012

CZEŚĆ ;*    A więc znow długo nie pisałam ;)) Znowu nie było czasu. Nuka i nauka.. :( No ale przynajmniej mam lepsze oceny :D:D może wam opowiem w skórcie weekend ;)) No to tak : sobota.. zapowiadała się cudownie. Miałam się wyspać i miało być pięknie. MIAŁO. Okazało się, że o 9 rano jest msza za prababcią i musiałm wstać przed 8 :( ale za to po kościele pojechałyśmy do sklepu i kupiłam sb bluzę (jutro może zrobię o niej notkę, dam wam kilka zdjęć). I jakoś tak szybko zleciało.. Niedziela..w niedziele byliśmy w kościele na 16, bo mama była w pracy.. I po kościele przyjechała do mnie najukochańsza PAULINKA :*  obmyśliłyśmy, jak będziemy kolędować w tym roku.. i takie tam. Faaajnie było, ale szybko pojechali. No i już poniedziałek. Jest 10.12.2012 zostało tylko 11 dni do końca świata.. :D , a tak na serio wierzycie w to ? Bo ja chyba niee. Mój tata za to wie na 10 %, że będzie koniec świata. No ale jego sprawaa. Dziś w szkole było spoko luzik ..:D dowiedziałm się dziś, że szóstoklasista chce płacić 5 zł kuzynowi, za to, że da mu mój numer.. ahhahahahhaha ;dd no to mnie nieźle wycenił, nie ma coo. Co do dzisiejszego dnia to hmm. nie wiem co tu by wam jeszcze powiedzieć.. A.. ! już wiem. dzisiaj Kołek włożył mi za kurtkę śnieg. Myślałam, że nie wiem co zrobie "jakbym miała coś pod ręką to bym chyba zabiła dziada". oddałam mu śniegiem w twarz mówiąc "smacznego" . Byłam z siebie dumna. ;dd może dam wam kilka zdjęć jutro czy coś jak oczywiście będę miała czas.. Teraz to tylko nauka i wgl. 2 klasa jest najgorsza pod tym względem. Matma to mnie już dobija.. ;// No ale jeżeli chodzi o te zdjęcia to mi musi Oliwia zgać na pendriva. sądzę, że ładnie wyszły, miałam tam czapkę mikołajaa <3
Także tego jutro będą zdjęcia :*
i pokaże wam nową bluże. spadam się uczyć, papa rybeńki :***

1 komentarz:

  1. Wow to miałaś fajny weekend ;D każdy ma teraz malo czasu na bloga, ale trzeba jakoś dac radę ! Powodzenia z nauką :*

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))