wtorek, 18 grudnia 2012

Heej. Nie wyrabiam już, kurwa.. Najchętniej bym to wszystko zostawiła w cholerę i uciekła..  Niestety tak się nie daa. ;| głupio tak żyć bez osoby, która Cię kocha nad życie itp. (nie chcę się tu znowu rozczulac..). Jutro lodowisko, wreszcie może odsapnę :< Dziś moja klasa i pzreciwne miały jechać na lodowisko, ale mieli stłuczkę i nici z wyjazu. Miałam troszeczkę farta, że się zapisałam na środę. Jadę razem z Justynką i być może Olcią .. Na pewno pogadamyy i będzie lepieej ;)) Zawsze jak ide do szkoły to mam zaciesz na ryyju.;d
Kocham te wszystkie mordki z mojej klasy i nie tylko. Jakoś przy nich wszystko jest inaczeej. Ciesze się, że mam takich ludzii wkoło siebie :))  Wgrałam sobie na telefon trochę nowej muzyki, żeby jutro w autobusie mieć co słuchać..


Nie widziałam się dziś z Paulinką.. :( trudno. Ale nie wiem czy jutro będę się z nią widziałaa.. Oł noł.. :<  Za to w piatek jade do nieej po szkolee <33  wstałam dziś po 4 rano .;// musiałam do okulisty jechać.. .
Teraz siedze, nudam i rozmyślam nad sensem życia, słuchając piosenki Fenomena - "powiedz", którą przesłał mi kolegA. bAARDZO FAJNA ;))  przesłuchajcie sobie.;)
Sorki, że ten dzisiejszy post taki nieskładny, nie klei się i wgl, ale jakoś nie mam teraz do tego głowy. Spadam się kąpać i spać, przed jutrem. Pewnie dodaj jakieś zdjęcia z lodowiska :** PAAA...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy miły komentarz. Staram się na nie odpowiadać.;))